გაკვეთილის გეგმის ფორმა
მასწავლებლის
სახელი, გვარი, პირადი ნომერი; კაჭარავა
თამარი 02001005166
საგანი: მუსიკა
მოსწავლეთა
რაოდენობა: 2
გაკვეთილის თემა: ჩონგური
გაკვეთილის
მიზანი:
მოსწავლეებმა შეძლონ ინფორმაციის მოძიება ხალხურ საკრავებთან
,,ჩონგურთან“ დაკავშირებით.
შეძლონ ხალხური მუს. საკრავის ,,ჩონგურის“ განსხვავება
სხვა ხალხური სიმებიან ინსტრუმენტებისაგან.
მოსწავლეებმა მოიძიონ გაკვეთილისათვის საჭირო მუსიკალურ-ლიტერატურული
და ვიზუალური მასალა.
განასხვავონ ხალხური მუსიკის პოპულარული ნიმუშები სქართველოს
კუთხეების მიხედვით.
იმღერონ მარტო, წყვილში, გუნდში ერთხმიანი და ორხმიანი
ხალხური სიმღერა.
დახატოს ან გამოძერწოს მუს. საკრავი.
დაახასიათოს
შემსრულებელთა შემადგენლობა.
მოისმინოს თანაკლასელთა აზრი საკუთარ შესრულებაზე.
N
|
აქტივობების აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო /წუთი
|
1
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება.
მოსწავლეებს ვანახებ ხალხურ საკრავს ჩონგურს და ვეკითხები რისგან მზადდება ჩონგური?
რომელ საკრავთა ჯგუფს მიეკუთვნება? ძირითადად რომელ კუთხეშია გავრცელებული?
მოსწავლეებთან ერთად ვადგენ ასოციაციურ სქემას.
|
საკლასო მუშაობა
|
ცარცი, დაფა, მუსიკალური ინსტრუმენტი ფანდური.
|
8
|
|
2
|
მსგავსება განსხვავება.
თვალსაჩინოების დახმარებით ვადარებთ ერთმანეთს მსგავს მსგავსს საკრავებს
ფანდურს, ვიოლინოს, ჩელოს, ვიდეოს საშუალებით
ვნახავთ თუ რისგან მზადდება ინსტრუმენტი.
|
საკლასო მუშაობა
|
თვალსაჩინოება. ვიდეო-აუდიო ჩანაწერი.
|
7
|
|
3
|
მოსმენა და შესრულება.
ვასმენინებ ჩონგურის ხმოვანებას და შევეცდებით შევასრულოთ პატარა მუსიკალური
ნაწარმოები.
|
ჯგუფური სამუშაო
|
მუსიკალური ინსტრუმენტი ფანდური.
|
10
|
|
4
|
ინდივიდუალური სამუშაო. მოსწავლეებს დავავალებ ინდივიდუალურ სამუშაოს,
დახატონ ჩონგური და წარმოადგინონ თავიანთი ნამუშევარი პრეზენტაციის სახით.
|
ინდივიდუალური სამუშაო
|
თაბახის ფურცელი, ფერადი ფანქრები, დაფა.
|
10
|
|
5
|
შეჯამება-ვაჯამებთ გაკვეთილს, რამდენად სახალისო და ინტერესიანი იყო.
გაკვეთილის შეფასება- განმსაზღვრელი.
|
5
|
|||
6
|
საშინაო დავალება. მოიძიონ ინფორმაცია ხალხურ საკრავებთან დაკავშირებით.
|
5
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მუს.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი სასწავლო საქმიანობის წარმართვა.
მუს.VI.11.
მოსწავლეს შეუძლია შეადაროს ერთმანეთს მუსიკალური ნაწარმოებები.
მუს.VI.2.
მოსწავლეს შეუძლია სიმღერა მარტო და სახვებთან ერთად.
მუს.VI.12.მოსწავლე
იცნობს სხვადასხვა ტიპის ანსამბლისა და ორკესტრის შემადგენლობას.
მუს.VI.7.მოსწავლეს
შეუძლია მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების განხილვა და სეფასება.
მუს.VI.3.მოსწავლეს
შეუძლია განსაზღვროს და გადმოსცეს მისთვის საინტერესო განწყობილება, სიუჟეტი, თემა.
შეფასება: ჯგუფური მუშაობა, ინდივიდუალური მუშაობა,
პრეზენტაცია.
No comments:
Post a Comment